Burmistrz Sao Paulo uważa, że już w maju tor Interlagos przedłuży kontrakt na goszczenie Formuły 1.
Od kilku tygodniu w mediach pojawiają się niepokojące fanów informacje sugerujące, że Bernie Ecclestone rozważa wyrzucenie jednego z najbardziej rozpoznawanych i lubianych, tradycyjnych torów Formuły 1, gdyż władze Sao Paula ociągają się z modernizacją przestarzałej infrastruktury obiektu.Niektóre media podawały nawet, że Bernie Ecclestone jest już po pierwszych rozmowach z władzami Rio de Janeiro i że Formuła 1 mogłaby powrócić w ten region Brazylii. Taka retoryka ekscentrycznego włodarza Formuły 1 stanowi jedynie niezbity dowód na to, że prowadzi on rozmowy w kwestii przedłużenia kontraktu.
Burmistrz Sao Paulo jest przekonany, że długoterminowe przedłużenie umowy na goszczenie F1 nastąpi już maju.
„W maju zakończymy prace przy kontrakcie, więc Formuła 1 pozostanie tu do 2020 roku” mówił Fernando Haddad. „Musimy jedynie przejść przez papierkową robotę. To były długie rozmowy, podczas których nie mogliśmy zgodzić się na coś czego nie możemy spełnić.”
„To duża sprawa. Wymagamy długoterminowego kontraktu, ponieważ chcemy zainwestować przeszło 100 milionów dolarów. Nie moglibyśmy tego zrobić bez zabezpieczenia kontaktu.”
„Będzie rozsądnie, gdy nowa umowa będzie ważna do 2020 roku.”
29.04.2013 13:33
0
tylko żeby boksów nie przenosili na prostą po 3 zakręcie bo to zrujnuje tor taj jak silverstone
29.04.2013 16:00
0
mam nadzieje ...
29.04.2013 16:34
0
Czemu tak uważacie? Ja myślę, że fajnie, żeby coś zmienili... Taka monotonia nie może być cały czas.
29.04.2013 16:45
0
3 układ zakrętów po starcie jest wyśmienity po starcie w interlagos a był w silverstone
29.04.2013 18:12
0
4. Czy tylko ja nie wiem o co chodzi?
29.04.2013 19:42
0
obok Monzy, Monako i Spa najlepszy tor wyścigowy :P
29.04.2013 19:55
0
Monza
29.04.2013 23:31
0
5 może za dobrze nie napisałem - a więc - obecna sekwencja zakrętów na interlagos sprawia że zawsze start jest interesujący bo te pierwsze zakręty nie są mega wolne jak zazwyczaj w przypadku innych torów, tak samo do 2010 było na silverstone gdzie po starcie był szybki copse a potem kompleks maggots, beckets, chapel, hangar straight, stowe i pierwszym wolnym zakrętem był vale - sprawiało to że start wyglądał inaczej - pierwsze kilometry pokonywane były przy pełnym gazie/ znacznej prędkości w odróżnieniu od innych torów
30.04.2013 15:13
0
Ale czy przeniesienie boksów musi oznaczać zmianę położenia lini startowej i pól startowych równolegle do pit-lane? Nie znam do końca regulaminu :/
30.04.2013 15:40
0
9. Kiedyś w Szwecji był tor z boksami w połowie okrążenia, ale nie wiem jak dzisiaj. Raczej nie, bo pomyśl tylko z jakimi niedogodnościami by się wiązał start z alei serwisowej...
30.04.2013 18:46
0
10. Hah fakt, ale z pit-lane startuje się dopiero, gdy wszyscy kierowcy Cię ominą, bo tak to jak z Pole-Position prawie.
30.04.2013 19:34
0
11. bartexar Ale wtedy pokonujesz dajmy na to 3 km mniej od reszty bstawki i nie jest to zbyt uczciwe wobec reszty.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się